Pressemeddelelse: Palle Østergaard overtager slagteriet i ansager

Fra d. 1. marts 2022 flytter MultiMarketing A/S ind i det,  tidligere slagteri i Ansager. Her vil en stor del af ejendomme skulle huse pakkeri og fødevareproduktion og ompakning for MultiMarketing A/S.

Denne bygning har været i MultiMarketings interesse i et års tid, så det er med stor glæde at vi overtage ejendommen og er allerede i gang med istandsættelsen. Vi vil gerne kunne optimere vores koncepter indenfor pakkeri- og fødevare indpakning både som løn pakkeri og til reklame branchen.  Den efterspørgelse vi oplever i markedet kræver mere plads og valget faldt derfor på bygningen i Ansager.

Med Ansager afdelingen ønsker vi at
- Flytte vores konfekture produktion og pakkeri
- Få bedre plads til produktion og pakkeri af fødevare
- Få mere lagerplads til b.la. emballager og færdige varer
- Få flere m2 grudnet pladsmangel i Kolding afdelingen
- Kunne opdele vores produktion i 2, drikkevarer i Kolding og konfekture i Ansager

Vores linjer bliver
- Bøtte-linjer til f.eks. chokolade, nødder og snacks
- Flere pose linjer til forskellige fødevare
- Indpakningsanlæg m.v.

Vi ønsker derudover også at
- Udleje dele af bygningen til andre virksomheder med fokus inden for fødevare
- Lejemålene kan være til produktion og forarbejdning af f.eks. øl, kød, is, ost eller saft m.v.
- Lager til fødevare

Om MultiMarketing
MultiMarketing er en danskejet grossistvirksomhed i Kolding, der beskæftiger ca. 30-40 medarbejdere. Virksomheden tilbyder smagfyldte reklameartikler som f.eks. bolsjer, slik, snacks, chips, juice, energidrik, kaffe, øl, vin og vandflasker. Altsammen fremstillet med kundens eget logo/budskab.

Vandflasker med reklame udgør den største del af omsætningen, og disse fremstilles udelukkende med vandflasker
tappet hos danske Aqua d’Or. MultiMarketing har et stort forhandlernetværk, der spænder fra reklamebureauer til cateringfirmaer -primært i Danmark og resten af skandinavien, Tyskland og Benelux-landene

Vi beholder navnet ”Slagteriet”
Bygningen kommer til at hedde Slagteriet.
Dette navn kender alle i området og man er ikke i tvivl om beliggenheden.  Denne bygning har siden 1930 været omdrejning punkt for mange familier i Ansager og omegn.  Jeg ønsker at skabe nyt liv i den gamle bygning og på sigt skabe en stor arbejdsplads i byen.

Jeg kender byen
Ansager er bestemt ikke ukendt for mig.
Jeg blev udlært på Ansager Hotel da min bedste forældre ejede stedet. Efter dem, overtog min mor og far hotellet, hvor det lå i kortene, at jeg skulle have overtaget det efterfølgende. Men jeg ville gerne ud og prøve kræfter selv, men med købet af Slagteriet vender jeg alligevel tilbage til byen.

Jeg glæder mig til at udbygge denne forretningsdel de næste mange år og håber byen vil tage godt i mod dette.

Palle Østergaard
Indehaver